adsfundi

Sunday, October 4, 2009

Automated Response Unit (ARU)+Payment gateway

Automated Response Unit (ARU)


An ARU (also known as a voice authorization, capture and deposit) allows the manual keyed entry and subsequent authorization of a credit card over a cellular or land-line telephone. With this method a merchant typically imprints their customer's card with an imprinter to create a customer receipt and merchant copy, then process the transaction instantaneously over the phone.



Payment gateway

A payment gateway is an e-commerce service that authorizes payments for e-businesses and online retailers. It is the equivalent of a physical POS (point-of-sale) terminal located in most retail outlets. A merchant account provider is typically a separate company from the payment gateway. Some merchant account providers have their own payment gateways but the majority of companies use 3rd party payment gateways. The gateway usually has 2 components: a) the virtual terminal that can allow for a merchant to securely login and key in credit card numbers or b) have the website's shopping-cart connect to the gateway via an API to allow for real time processing from the merchant's website.

1 comment:

  1. đồng tâm
    game mu
    cho thuê nhà trọ
    cho thuê phòng trọ
    nhac san cuc manh
    số điện thoại tư vấn pháp luật miễn phí
    văn phòng luật
    tổng đài tư vấn pháp luật
    dịch vụ thành lập công ty trọn gói

    “Ặc… Sở Dương lúc này mới phát hiện trong tay mình vẫn còn cầm một quyển, nhanh như chớp ném vào chiếc rương trên tay Ô Thiến Thiến, cười ha ha: “Trời đúng là nóng quá!”

    Miệng Hắc Ma Đao Vương giật giật, thầm nghĩ: “Mẹ nó, bây giờ đã là cuối thu, lá cũng đã rụng hết, tuyết cũng sắp rơi cmnr. Lão nhân gia ngươi còn cầm lấy quạt gió, sức khỏe đúng là tốt nha!”

    "Không nhất định là có bố nghi trận, chỉ sợ là tên Sở Dương này sở hữu một loại năng lực nào đó... Hoặc là mưu trí, hoặc là tâm cơ, hoặc là thân phận... Nói ngắn lại, Thiết Bổ Thiên có thể có một một vị Ngự Tọa khác bù đắp ba nhân tố hắn không thể chuẩn bị ở trên..." Cao Thăng chậm rãi tiếp: "Cũng chỉ có giải thích như vậy, mới có thể làm rõ mâu thuẫn trong chuyện này."

    “Thiết Bổ Thiên đó, có lẽ không chu đáo đến như vậy đâu!” Hàn Bố Sở cười lạnh, nói: “Nếu thật sự là có hai vị Ngự tọa, như vậy chúng ta tuyệt đối không thể có tin tức nào chính xác đâu.”

    “Ta cũng nghĩ vậy.” Trình Vân Hạc gật gật đầu rồi nói: “Hiện tại là … Bổ Thiên Các chỉ có một vị Ngự tọa, mà không phải Sở Dương. Chuyện này hẳn là sự thật!”

    Ba người đều nói ra ý kiến của mình, tranh luận không ngớt.

    ReplyDelete